Geoblog.pl    gryka    Podróże    USA 2024    Senna osada Dzikiego Zachodu

Senna osada Dzikiego Zachodu

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Beatty

Beatty to senna osada Dzikiego Zachodu, gdzie kiedyś również mieszkali poszukiwacze złota. Po ulicach łażą zabłakane osły, a większość miejscowych przebywa w knajpce weteranów wojennych (VFW), dokąd to trafiamy dzięki rekomendacji recepcjonisty w naszym motelu El Portal. Klimat bardzo swojski, Tomek załapuje się na danie dnia (czyli wielki stek z frytkami), ja wciągam smażone krewetki i sałatkę. Do tego piwko. Tomek koniecznie chce usiąść z miejscowymi przy barze, więc go zostawiam na chwilę i idę skorzystać z motelowego basenu. Woda jest lodowata! Po tak gorącym dniu to niezły szok dla organizmu, ale po paru minutach robi się całkiem przyjemnie. Basen ma może z 10 metrów, ale trochę popływać się da.

Motel znów ma wszystko czego nam trzeba. Robimy przegląd naszych toreb z jedzeniem. Na szczęście prawie nic się nie marnuje, jedynie koncentrat kawowy, który używamy do mrożonej kawy (czyli po prostu do koncentratu dodajemy lód i mleko, jesli mamy) ma już dość.